33

Idag är jag trött. Vill bara sova. Daniel är på jobbet och jag är hemma själv. Ska kolla på sjukhuset sen och sen ska jag nog sova lite.. eller kanske hela natten. Fast jag får nog inte sova en hel natt, vaknar flera gånger av att jag måste på toa eller drömmer någon konstig dröm. Det är väl kroppens sätt att förbereda sig för alla sömnlösa nätter med bebis antar jag. Längtar så efter bebis! Känner mig så tung nu så det ska bara bli skönt att få ut barnet. Bara några få veckor kvar nu, har ju gått 35 fulla veckor så 5 veckor är ju ingenting i jämförelse egentligen.. =)

Fixade lite inne på toaletten så nu ser det respektabellt ut där inne =) Känner mig nöjd med min insatts där, hahah! Det går framåt här hemma! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna A

Hej Johanna! Vilken fin blogg du har, snygg header med liten bebisskrutt :) Inte långt kvar nu, spännande, jag får kika in här med jämna mellanrum och kolla när bebisen kommer :) Kul att din misse också gillar IKEA-djuren :) Ha det så bra, ta hand om dig!

2008-10-08 @ 23:00:01
URL: http://doriskattungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0