32

Idag har jag total idétorka, har inte en aning om vad jag ska skriva om! Har inte gjort något speciellt idag, bara legat i sängen och sovit. Har ont lite överallt och är allmänt trött så jag trivs bäst i sängen just nu. Har ganska mycket sammandragningar till och från och det är lite halvjobbigt.

Katten muppar sig hela tiden, hon är väl brunstig eller nåt.. igen. Skitdryg är hon iaf, så fort hon blir ensam så skriker hon och är man i samma rum som henne så åmar hon sig bara och ligger där och gnyr liksom. Ett lite mongo helt enkelt ;)

Drömmer hela tiden konstiga drömmar. Inte om förlossningen, men om Daniel. Det kan handla om att han lämnar mig pga barnet eller att han inte älskar mig längre osv. I senasta drömmen så tog han barnet på moppen och stack, men det lustiga var att jag hade samma barn i magen... verkligen jättekonstiga drömmar och varje gång jag vaknar så är jag jätteledsen även om det bara var en dröm. Han skulle ju inte lämna mig på riktigt. Antar att jag bara är extra känslig nu.

Inte är jag något vidare hungrig heller. Borde äta mer känns det som, men vad ska man göra när man inte är hungrig? Aja, något måste jag ju äta så jag får väl ta mig ut i köket och fixa något. Daniel jobbar så det är ju bara jag som ska äta.

Oj, det blev ju ett jättenegativt inlägg det här ju.. aja, man kan ju inte vara på topp alla dagar heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0