31

Var hos BM idag på koll och det gick väl sådär. Fick vänta lite i väntrummet då det var en som var sjuk. När vi tog blodtrycket tyckte min BM att det var lite högt och hon sa att de skulle ta det igen när jag hade vilat lite. Hon hade också med sig en praktikant idag som var med och kikade. Allt såg bra ut förutom mitt höga blodtryck som hon ville ha lite extra koll på så jag ska dit nästa vecka också. Hon var inte direkt orolig utan ville bara ha lite extra koll. Hoppas det inte är något som är fel, men det är det nog inte för då skulle hon nog ha varit mer oroad.

Efter BM så åkte vi och hämtade min telefon som äntligen var klar! Fick en sprillans ny =) sen bar det av ut mot Järlåsa. I Flogsta så hade det skett en olycka, det låg en bil på taket bredvid vägen och det var en massa rök och det luktade jätteilla. Den hade precis skett, olyckan alltså.

Kom ut till Järlåsa lite väl sent så det var bara att åka direkt till begravingen. Daniel var hemma med Sabina som inte villa följa med. Min farbror Ove var det som begravdes, han dog för ett kort tag sen pga ett hjärtfel. Somnade bara in, ett ganska bra sätt att dö på. När jag dör så vill jag att det ska vara så, att jag bara somnar in. Det gick fort och smärtfritt för honom så det känns ju skönt, men det är aldrig kul när någon dör. Det var fint iaf och när alla syskonen gick fram för att säga adjö så ställde sig alla i en ring runt kistan och höll varandra i handen. Det var så fint att se på.
Efter cermonin så fikade vi i församlingshemmet.

Jag och Daniel kom hem vi 6tiden och nu är vi ganska trötta så vi ska snart gå och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0