30

Mindre än en månad kvar, weiii!!! =D Fast det kan ju vara längre också, men nu ska jag tänkta positivt! Har sovit ganksa bra i natt, men haft skumma drömmar.. bla så svämmade världen över i natt och allt var täckt av vatten. Helt plötsligt hade jag även fyrlingar som jag måste rädda också.. Det var bara att försöka bygga en flotte och helt plötsligt så var jag kille! Hmm...

Ska ut till Järlåsa idag igen. Pappa och Adde ska ju laga bilen idag så mamma var och hämtade våran och lämnade deras så nu har vi en Volvo kombi ståendes på vår parkering.. den är mycket större och mycket äldre än våran, men jag måste erkänna att man ser sjukt mycket bättre bakåt med den än med våran.. kombi, det är grejer det ;)

Nu ska jag nog lägga mig i soffan och titta på Sjukhuset, missade ett avsnitt nu i veckan så då kan jag passa på att titta på reprisen. Borde ta något att äta också, men jag är inte direkt hungrig så jag gör nog det lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0