26

Idag var vi på föräldragruppen. Det var helt okej, men jag tyckte inte att det gav så jättemycket. Var mest sånt som man redan visste. Nästa gång blir det nog lite mer intressant för då skulle det handla om ammning och smärtlindring.
Jag tror vi var yngst där också, de andra kändes iaf äldre. Var ett par som väntade tvillingar med. Tror också att vi stod först i kön på att få ;) sen om det blir så får vi se..

Var upp till BM efter gruppen för att kolla blodtrycket och det såg mycket bättre ut nu =) sen åkte vi hem och fick besök av mamma. Vi åt lite lunch och fikade lite. Sen spelade vi kort. Gick väl sådär för mig, men det var kul ändå =)

Sen är det tvättdag idag så vi håller på att tvätta. Är snart klara. Kläderna ska bara torka. Ska bädda rent i sängen ikväll också och då tänkte jag passa på att lägga i sån där plastad grej ifall att vattnet skulle gå, då är ju sängen lite skyddad iaf. Är ju svårt att tvätta en stor säng :P

Linnea ska komma och hälsa på ikväll, ska bli jättekul! Har inte träffat henne på jättelänge! Hon har varit borta i Italien i några veckor så jag tänkte att hon skulle få berätta allt om det =)

Nu ska vi gå och hämta tvätten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0