24

Vi sov jääättelänge idag! Mycket längre än vi brukar. Daniel brukar alltid vakna vid 8-9 och gå upp, men idag gick han inte upp förrän tjugo i elva! Han var trött och behövde sova helt enkelt. Jag känner mig lite trött nu fast jag låg lite längre i sängen. Får väl lägga mig och vila lite.

Vi åt köttfärssås och spagetti till lunch idag och det var underbart gott! Äter det inte alls lika ofta som vi gjorde förr. Blir nog fiskpinnar ikväll till middag för min del. Daniel är på jobbet så han äter något där. Han ska stänga hela helgen så jag blir ensam varje kväll =( Men det är sista helgen nu innan han är lite ledig. Sen ska vi bara mysa och förbereda oss för bebis =D H*n kommer verkligen snart!! =D Så underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0