23

Tråkdag idag =( Vet inte vad jag ska hitta på för att få tiden att gå. Ska iaf laga lite mat snart, men jag vet inte vad. Är jättehungrig och vill äta något gott, men vi har ju inte så mycket gott hemma. Skulle vara asgott med sån där kyckling som jag tycker om, men det har vi inte grejer till. Får se vad jag hittar på. Daniel jobbar så det är bara jag som ska äta. Så tråkigt att laga mat till sig själv. Fast jag tycker jag förtjänar god mat som går här hemma och plågas hela dagarna och nätterna! Kan inte ungen bara ta och titta ut snart!? Tur att det inte är lång tid kvar nu =)

Nej, kanske ska ta en sväng runt köket och titta vad vi har hemma? Och sen kanske jag ska se efter om det är något bra på tvn ikväll. Skulle ha varit gott med något lördagsgodis, men det orkar jag inte fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0