22

Sista dagen som Daniel jobbar nu =) Ska bli så skönt att slippa vara ensam på kvällarna!
Idag tyckte jag att jag var värd lite god mat så jag promenerade iväg till Willys och köpte sås till min kinesiska kyckling-grej. Det var mycket gott! Passade på att köpa ett nytt lager dricka på en gång, vi dricker så mycket här. Willys egna lättdryck i smakerna päron, svarta vinbär och fläderbär. De är så goda!! Usch, nu blev jag ju törstig! Får gå och fixa lite dricka så fort jag har skrivit klart här.

Imorgon ska vi städa och fixa ordning på grejerna här hemma så det blir klart någon gång. På tisdag är det dags för BM igen och på onsdag är det sista föräldragruppen. Då ska vi prata om smärtlindring och amning. Tycker att andra par har gått på hur många träffar som helst, men vi har bara två träffar. Och nu har de tydligen tagit bort rundvandringen på förlossningen =( Det var ju den jag såg fram emot mest.. förlossningen hade slutat med att ta emot gravida rundvandrare och barnmorskeverksamheten hade inte resurser att ta med oss dit. Jag tycker det är mycket tråkigt, men det går nog bra ändå. Barnet kommer nog ut iaf ;)

Nej, nu ska jag gå och fixa dricka åt mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0