21

Bara tre veckor kvar nu! Ska bli så spännande! Hoppas hoppas hoppas att jag slipper gå över.. Bebis kan få komma ut idag, skulle inte ha något emot det alls ;) Är så trött på att ha ont och inte kunna ligga ordentligt i sängen. Fötterna är konstant svullna, speciellt höger och jag springer på toa jämt. Har lite förvärkar av och till, hoppas det gör ltie nytta iaf.
Sen längtar jag så efter att få se bebis på riktigt. Har ju burit på knottet i snart 9 månader och har aldrig sett knottet på riktigt. Är så nyfiken på hur h*n ser ut!
Längtar också efter att kunna göra och äta sånt man inte kan när man är gravid. Ska äta tonvis med gravad lax till jul! :P Och sushi.. salami.. det jag kommer på just nu. Öl finns det ju alkoholfritt så det har jag ju druckit. Inte för att jag är ölfantast, men det har faktiskt varit riktigt gott =)
Sen ska jag sova på mage! Och se min tatuering igen.. har inte sett den på jättelänge!
Ja, det är det jag kan komma på just nu.

Nej, nu ska jag bråka med Spray igen.. går inte att logga in, jäkla mailskit! Önska mig lycka till! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0