18

Idag var jag tvungen att gå upp jättetidigt!! 6.35 ringde klockan och då var det bara att gå upp och duscha.. i våran dusch som tjuter som f*n! Sen åt vi en snabb frukost för att åka iväg till läkaren där Daniel skulle göra ett pricktest. Det gick jättebra och det enda han var allergisk mot är björk och timotej, precis som jag. Det kom som en chock för honom då han aldrig har känt av det. Stackars barn, h*n kommer antagligen också få den allergin och den är inte rolig när man känner av den =(

Efter doktorn åkte vi till mammas jobb för att hämta ett nytt duschhandtag som hon fixat. Så skönt att äntligen slippa tjutet! Sen skulle vi lämna in bilen på verkstaden, men det var ingen där då. Daniel försökte ringa mekanikern, men fick inget svar så vi satt oss på Donken och läste metro. Jag fick en frukostmacka, Daniel hade en kupong så vi fick den gratis =) Sen till slut fick Daniel tag på mekanikern så då var det bara att lämna in bilen. Sen fick vi gå hem.. Usch vad lite man orkar nu! Fick sammandragningar och ont i fötterna! Nu tycker jag att Knottet kan komma ut så jag kan gå ordentligt igen!
Vi kom hem till slut iaf och då gick jag och vilade. Sov ett litet tag och det var så skönt! Det är nog den bästa sömnen när man får sova middag! =)

Sen följde jag med Daniel och tog ut pengar till mekanikern. Det har blivit mycket gå idag, inte konstigt att fötterna har värkt! När vi kom hem så diskade jag allt så jag kunde baka. Det blev solskensbullar, sånna där med vaniljkräm i. Inte lika mycket kräm som i affärerna, men de blev jättegoda ändå! Daniel gick och hämta bilen medan jag bakade. Det är så kul att baka och jag var verkligen taggad för det =) Sen lagade jag mat när bullarna var klara. Dagen middag blev falukorv i ugn med potatismos. Var så hungrig när det väl var klart så det var helt underbart att få äta.

Efter maten la vi oss i soffan och bara tog det lugnt. Daniel åt bullar, han är tokig i allt med vaniljkräm :P Har legat där fram tills jag satt mig här. Ska kolla hur bussarna går imorgon, ska till mammas jobb. Är faktiskt riktigt trött nu.. och fötterna värker ganska bra och min vänstra skuldra med. Inte så konstigt med tanke på allt jag har gjort idag. Ska bli så skönt att få lägga mig i sängen och bara få sova! Och låta kroppen få återhämta sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0