17

Var på mammas jobb idag. Vi skulle åka iväg till affären vi fick presentkort på förra julen. Måste ju handla innan de går ut. Fick världens tråkigaste julklapp, ett presentkort på Yrkes och Profilkläder.. där fanns det ju nästan bara yrkeskläder! Och sen fanns det lite köksartiklar, men det var ju mest för företag. Jag och mamma tog med oss två kataloger hem som vi ska kolla i så får vi bestämma sen vad vi ska köpa. Hittade inget bra i affären. Hoppas de får en bättre julklapp i år iaf, jag jobbar ju inte kvar där så jag får nog ingen.. haha!

Efter butiksbesöket så åkte vi tillbaka till mammas jobb där Daniel hämtade upp mig. Dags att åka till BM för att kolla äggvita och blodtryck! Som vanligt ingen äggvita, men högt blodtryck :S den här gången låg det på 148/92 när jag tog det första gången. Sen fick jag vila ett tag och så tog hon igen och då låg det på 130-någonting/93. Det verkar alltid bli högre när jag ligger där och vilar. Kan man få högre blodtryck när man inte ligger riktigt bekvämt. Tycker den där britsen är så hård och jag känner av foglossningen då.. Hon tittade efter lediga vilorum, men det fanns inga lediga. Nästa besök blir iaf på tisdag. Då är det mindre än två veckor kvar =D Hoppas Knotte vill komma ut snart!

Efter BM åkte vi till Biltema för att lämna tillbaka duschhandtaget. Det var kaos där, massa folk och för lite personal. Kunderna var otrevliga så när det var vår tid så var ju tanten i disken uppretad och på dåligt humör, men vi fick pengarna tillbaka iaf som tur var. Skönt att ha det ur världen. Jag mådde rätt dåligt då, var trött och yr. Det var säkert för att jag var hungrig, men jag orkade inte rikigt äta när vi kom hem så jag tog bara något lätt och la mig och vila. Daniel jobbar, han tog ett extrapass så efter att han hade åkt så somnade jag och sov fram till halv sju. Så underbart skönt!

Nu är det CSI så nu ska jag gå och titta på det!

Kommentarer
Postat av: J II

oj jag måse oxå skynda mig till den där affären och köpa förra årets julklapp!



Nu är jag mycket nyfiken på vad det blev för bebbe och när? kanske samma dag som Lo!

2008-10-30 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0