15 och 16

Igår var det dags för 70årsfesten. Han inte skriva något då, vi blev lite sena.. Kl 14.15 skulle vi mötas utanför Fyrishov för att gå och bowla. Födelsedagsbarnet hade ingen aning om vart vi skulle, han var väldigt nyfiken. Vi fick vara i VIP-rummet då det pågick tävlingar i vanliga salen och vi hade riktigt kul! Jag vann!! =D Måste ha varit för att jag har två klot ;)
Efter bowlingen skulle vi ut till Järlåsa för att äta och fira morfar. Det blev smörgåstårta som var mycket god! Jag åt alldeles för mycket. Det bjöds på både det ena och det andra att dricka, men jag fick hålla mig till min alkoholfria öl. Fast det var gott det med. Alla var glada och runda om fötterna. De som fick alltså.
Kvällen blev mycket lyckad och jag var helt slut när jag skulle sova. Somnade som en stock! Sov hyffsat bra hela natten.

Idag lagade pappa och Adde våran Volvo. Daniel fick vara med och lära sig lite =) Vi andra spelade bondespelet. Det gick rätt bra för mig, men vi han inte spela klart så Adde fick ta över när jag och Daniel skulle åka.
Så skönt att äntligen vara hemma igen. Är jättetrött och ska nog sova ganska snart.
Alla fick skriva upp på en lapp vad vi trodde att det skulle bli för kön, hur mycket h*n kommer väga och ur lång h*n kommer vara. Och vilket datum h*n behagar komma. Ska bli skoj att se vem som har rätt.
Nu ska jag snart sova!

Grattis morfar på 70 årsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0