14

Två veckor kvar!! Herregud, ungen kan ju komma när som helst! +-2 veckor är det ju... Så spännande! Har gått 95% idag. Känns bara så konstigt, tiden har ju gått så fort. Det känndes ju så långt kvar, men nu är vi verkligen här. Har längtat som tusan och nu när vi är här så känns det så overkligt. Måste nog nypa mig i armen för att se att det inte är en dröm =P

Vi var och besikta (stavas det inte besiktiga??) bilen idag så nu är den godkänd och klar =) flyttade tillbaka basenheten till sin rätta plats också, var ju tvungen att flytta på den när vi skulle frakta alla hjul.. pappa ska fixa nya vinterdäck och vi behövde nog bara två nya, de andra var fortfarande i bra skick. Tur för oss, då blir det lite billigare. Sen är allt klart för bebis förutom våtservetter för blöjbyte. Känns så bra =)

Var iväg till ICA nyss och köpte choklad. Det var ju två för 25kr med ica-kortet så man måste ju passa på ;) och sen när barnet är fött så vet man ju inte vad man kan äta så det är lika bra att passa på nu medan h*n ligger i magen.. hoppas bebis inte får ont i magen av mitt chokladätande sen. Kan vara utan mycket, men hur överlever man utan choklad!? =P

Nej, nu ska jag surfa lite till innan jag landar framför tvn tror jag =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS JOHANNA!!!! Gud så SÖT!!!!!!!!! Jag kikade in på akademiskas webbisar eftersom du inte skrivit på några dagar, och vad ser jag? Världens sötaste tjej!! Hoppas att förlossningen gick bra! Den gick ju om inte annat jäkligt snabbt med tanke på att du skrev ditt senaste inlägg nästan exakt 24 timmar innan hon är född :) Åååh, så fint hår hon har. Nu vill jag se mera bilder när ni kommit hem. Hälsa grattis till Daniel också! Stor KRAM!

2008-10-30 @ 15:30:18
URL: http://doriskattungar.blogg.se/
Postat av: Annika

GRATTIS till tösen har sätt bild, hon e jättefin, lycka till i livet ;). Tror du blir en bra mamma.

2008-11-02 @ 17:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0