Sjuklingar

Ja, vi är lite sjuka här hemma.. jag är förkyld och har även haft lite feber, men nu tror jag att det börjar avta lite. Hoppas! Lillan verkar också ha åkt på en liten förkylning. Hon är lite snuvig och gnällig, men hon har klarat sig från feber iaf. Daniel är frisk som en nötkärna, orättvist!!
Idag så lyckades lillan lägga en enorm spya över mig, minder roligt kanske. Fick handtvätta min amningsbehå eftersom jag bara har en.. nu sitter den på tork, hoppas den torkar snabbt! Fast det kanske är lite för optimistiskt att tro att jag ska kunna ha den i natt. Har ju en sportbehå någonstans, får ta och leta på den så jag har något att sova i. Ska nog inhandla en till behå, alltid bra att ha en extra.

Nu är Daniel på jobbet och jag tänkte leta lite julklappar på nätet.. måste komma på vad jag ska köpa till alla. Och så fyller ju Daniel år snart också.. fast jag vet vad jag ska köpa till honom då, enda problemet är att hitta det också :S Kom på att jag måste ju köpa julklapp till Amelia också även om hon inte fårstår vad en julklapp är. Hon kommer säkert få flest julklappar!

Jag är lite hungrig så jag ska nog äta något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0