3 veckor

Idag blir min lilla älskling 3 veckor! Tänk att det har gått 3 veckor! Tiden har gått så fort, kan man inte stoppa den på något sätt? Måste säga att jag saknar förlossningen lite.. det där ögonblicket när de la henne på min mage. Det var så otroligt underbart! Det vill jag defenitivt göra om =)

Idag fick lillan ett bad, det tyckes inte om kan jag säga! Hon skrek och skrek till jag hade torkat henne och satt på henne blöjan. Sen fick hon mat och då blev hon glad igen =) Nu ligger hon och sover för fullt i mammas och pappas säng eftersom hon spydde ner sin egen i morse. Stackar lillsnuttan som inte mår riktigt bra. Hoppas hon vill sova lite bättre i natt så jag också får sova lite.

Nu ska jag nog börja fixa lite mat, börjar bli lite hungrig.

Kommentarer
Postat av: Annika

Kan du inte lägga upp lite bilder så man kan få se henne?

2008-11-19 @ 17:57:38
Postat av: Emma

Ang julklapp till din bror.. hur gammal är han? Har ingen aning faktisk, vet inte vad jag ska köpa till min bror heller :P

2008-11-21 @ 15:47:56
URL: http://eemmasemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0