v20+5

I natt hade jag så ont i höften att jag kunde inte ens ligga i sängen. Var uppe til halv 5 och då hade solen gått upp ute :( Jag var så otroligt trött och ville bara sova. Jag kunde inte ligga i sängen för då gjorde det bara ont i höften. När jag satt ner så värkte det i ryggen. Det bästa för kroppen var att gå omkring och jag orkade verkligen inte göra det egentligen. Till slut hittade jag en "bekväm" sittställning framför tvn så jag satt där tills jag kände att det inte gjorde så ont i höften längre och då gick jag och la mig..

Sen vid 9 vaknade jag av att Daniel satt upp i sängen.. Då var han vaken och ville gå upp. Själv hade jag då sovit i drygt 4 timmar :S Som tur va så fick jag sova några timmar till och sen kom Daniel in med frukost på sängen :) Han är så gullig!

Nu känns det okej i ryggen och höften, får se hur det blir när jag ska sova. Daniel jobbar ikväll, han stänger, så jag måste sova själv. Vill inte det :( Vill ha honom här, känns så mycket bättre då även om han inte kan ta bort smärtan. Funderar på att åka dit och krama honom..

Nu ska jag nog ta ett varmt bad, har fått tipset att varma bad kan ta bort lite smärta av en annan gravid.. f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0