Ultraljud igår :D

Igår var vi på ultraljud och såg den lilla bebisen i mig. En helt otrolig känsla! Man såg hur hjärtat pumpade och hur bebis rörde sig! Jag kunde bara ligga där och le :D
Sen så såg man alla organ, man såg den lilla urinblåsan och någon minut senare så var den ännu mindre för då hade bebis kissat. Jag blev helt till mig, bara för att bebis hade kissat! Alla människor gör det, men det var ändå jättestort för mig.
Allt såg bra ut och bebis mår bra :) skönt att veta. Moderkakan låg mellan bebis och "magväggen" så det är därför som jag inte har kännt så mycket rörelse där inne och det kommer antagligen dröja innan jag känner något ordentligt. Tråkigt att veta att det dröjer, men samtidigt skönt att veta att det fanns en orsak till att jag inte kännt så mycket.

Nej, nu ska jag lägga mig och sova.
Tänk att det ligger en lite människa i mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0