Ca 16+6

Ja, då har man gått nästan 17 fulla veckor.. Gud vad tiden går fort! Och inte hinner jag blogga något heller.
Igår var det hagbycupen och jag brände mig på axlarna.. :( Jättesexigt med illröd hur.
Sen på kvällen vad jag och Daniel ute i fjällnora och badade!! Det var lite kallt, men skönt ändå.

Jag börjar få lite graviditetsbesvär redan nu.. inte kul. Har ont i höfterna och ryggen. Ischas har krånglat ett tag också. Inte alls kul när man har ett jobb där man måste kunna röra sig bra. Och inte tar de hänsyn till att jag är gravid heller.. nej, de ska självklart sätta mig på det jobbigaste de kan komma på =/
Fötter och ben blir lätt svullna och gör ont och så fort jag gör något fysikt tungt blir jag yr. Och självklart vet de på jobbet vad som är fel på mig, de har tydligen gått och blivit läkare nu. Allt beror ju bara på att jag behöver kosttillskott! Sen blir allt bra igen och jag kan cykla på en cykel med 70 kg post i utan problem! Vilken tur att mitt jobb är så kunniga! *irroni*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0