v25+0

Jag fattar bara inte vart tiden tar vägen! Jag gör ju inte så mycket om dagarna heller så det borde inte gå så fort som det gör. Är snart nere på tvåsiffrigt också..
Och jag har blivit så dålig på att blogga.. vad har hänt med mig? Latheten har tagit över helt enkelt ;)


Denna uträkning utgår från dagens datum: Tis 29 jul 2008

Uträkning utgår från dagens datum: Tis 29 jul 2008.
Din graviditet startade Tis 5 feb 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 19 feb 2008 (ägglossningen).
Du har gått 175 fulla dagar av 280 (63%).
Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 0 fulla dagar(v25+0).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 10 nov 2008
Du har 105 dagar kvar till förlossning.



Någon som vill gissa kön? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0