Ny vecka igen!!

Uträkning utgår från dagens datum: Ons 9 jul 2008.
Din graviditet startade Tis 5 feb 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 19 feb 2008 (ägglossningen).
Du har gått 155 fulla dagar av 280 (55%).
Du är i vecka 23.
Du har gått 22 fulla veckor och 1 full dag(v22+1).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 10 nov 2008
Du har 125 dagar kvar till förlossning.



Skulle ha lagt upp bild igår, men jag var ju inte hemma då. Var ute i Järlåsa hos föräldrarna. Daniel skjutsade ut mig för att jag skulle slippa vara själv när han pluggade. Sött av honom =) Är inne i en period där jag bara är ledsen hela tiden och känner mig ensam, även fast jag vet att jag inte är det. Jag vet att han gör allt han kan, men han kan ju inte vara på två ställen samtidigt =/ Hoppas det blir bättre snart iaf.

Imorgon har jag och Daniel årsdag!! Det ska firas med kinarestaurang! =D Mums, längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0