För mycket hormoner :S

Ja, alldeles för mycket. Blir ledsen av ingenting. Just nu känner jag mig bara deppig och nere.. Fick veta lite för mycket igår och nu kan jag inte sluta tänka på det :( Får bilder i huvudet.

Såg en film förut, Mamma vid 16. Den var bra, riktigt rörande. Handlade om en 16 åring som oplanerat blev gravid och hur hennes liv var. Den slutade bra, jag grät floder! Tycker inte att filmen kunde ha fått ett bättre slut.
Tänkte mig in i filmen på ett helt annat sätt än om jag inte skulle ha varit gravid. Jag är så otroligt glad för barnet även om det inte var planerat. För mig var det den bästa överraskning jag kunde få!

Imorse gjorde barnet något i magen, tror bebis tryckte sig uppåt för det blev liksom hårt upptill och jag kunde känna exakt vart livmodern var. Kändes rätt mysigt =) Längtar tills Daniel får känna riktiga sparkar, än så länge har han bara känt små "puffar".  Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Han får nog känna han med snart.

Nu ska jag försöka sova. Har lite ont i ryggen, men det ska nog gå bra ändå. Sen är jag lite hungrig, men har ingen som helst lust att äta något :/

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Den filmen såg jag också igår! Ser allt som har med gravida att göra nu för tiden =)

Grät några tårar i slutet...hade inte sambo suttit bredvid hade jag gråtit floder (är så mesig ibland)!

2008-07-07 @ 09:11:15
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud så mysigt med buffarna :) Kommer ihåg när jag brukade ligga på mage och kolla när Linus dansade hula-hula eller vad han gjorde. Magen bara hoppade!

2008-07-12 @ 19:25:41
URL: http://eemmasemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0