98 och v26+0

Denna uträkning utgår från dagens datum: Tis 5 aug 2008

Uträkning utgår från dagens datum: Tis 5 aug 2008.
Din graviditet startade Tis 5 feb 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 19 feb 2008 (ägglossningen).
Du har gått 182 fulla dagar av 280 (65%).
Du är i vecka 27.
Du har gått 26 fulla veckor och 0 fulla dagar(v26+0).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 10 nov 2008
Du har 98 dagar kvar till förlossning.



Nästa helg (den 16e) ska jag på bröllop och jag hoppas verkligen jag kan ha klänningen som jag planderade att ha.. lite jobbigt om jag måste köpa en ny..
Får se om jag kommer i den eller om magen helt enkelt har blivit alldeles för stooooor! Har iaf ett par mammabyxor att ha nu =) De är så otroligt sexiga med den där tygbiten som går över magen ;P Men jag kan säga att den tygbiten är jäkligt skön för den stödjer magen liksom. Jag känner mig inte så mycket större egentligen, tycker jag är rätt lika som innan jag blev gravid. Lite större tuttar och rumpa bara.. men antagligen så är det lite mer än lite för jag måste ha mycket större byxor nu än innan :S eller så har storlekarna bara blivit mindre! Den teorin gillar jag mycket bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0