97

Ännu en dag går.. har bestämt mig för att skriva något varje dag fram till förlossningen. På så vis så märker jag ju att dagen närmar sig =D
Jag har blivit så trött på sista tiden.. sover jämt känns det som. Måste nästa sova middag två gånger om dagen för att orka med. Hoppas det blir bättre snart. Brösten värker och gör jätteont, beror väl på all mjölk som finns där i. De läcker inte lika mycket nu så det kanske är därför det gör mer ont, det blir ju liksom sprickfärdigt.
Sen är jag konstant hungrig, måste nästan äta varannan timme för att magen inte ska kurra ihjäl sig! Jag kommer ju bli jättetjock!! Eller så blir bebis jättetjock.. hm.. föredrar nog att jag blir tjock då.
Nej, nu är det dags för något att äta! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0