96

Dagens planer var att träffa Tessan, men det blev inställt så istället ska jag hänga antingen här framför datorn eller i sängen med en bok.. blir nog lite både och. Sen måste jag också ringa ett äckligt samtal till ams =( såå tråkigt! Men det är bara att se till att få det gjort så är det ur världen sen. Och så måste ju hundarna ut sen på dagen.. tycker inte om att gå ut med dem när det är så dåligt väder. Blir så jobbigt när man ska torka tassarna på dem, har ju en mage ivägen...

Jag sover inte alls så bra på nätterna, drömmer skumma drömmar som gör att jag ligger och spänner mig så magen är helt slut på morgonen. Får typ träningsvärk. Inte konstigt att man har så mycket sammandragningar när man vaknar när magen har haft ett hårt träningspass! Och inte får man ligga på sida heller, då blir det ett himla liv där inne. Och nu börjar det kännas rätt hårt också, bebis börjar få muskler! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0