95

Var hos sjukgymnasten idag för min onda höft. Hon sa att det är ett klassiskt gravidbesvär och det enda jag kan göra är att hitta ett sätt som gör det möjligt att uthärda smärtan den tid som är kvar. På ett sätt känns det ju tryggt att veta att det inte är något fel på mig utan allt är helt normalt, men samtidigt så är det lite jobbigt att veta att man inte kan göra något åt det.. Tycker ju inte om att ha ont direkt. Sen sa hon ocksa att jag absolut inte fick storstäda och så, så det betyder ju att jag slipper flyttstäda!! =D Hehe.. Bara att delegera ut jobbet på andra ;)

Babyboom funkar inte =( jag som såg fram emot att läsa en massa spännande inlägg.. men det går inte att skriva några inlägg och har inte gjort det sen igår kväll.. iaf så kan inte jag se dem =( Vad ska jag nu göra för att fördriva tiden!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0