94

Det är riktigt ruskväder ute nu... i morse var det ju jättefint väder, vad hände!? Det var ju varmt och skönt, men nu regnar det ju bara.. =( Jag och Daniel var iväg till babyland och kollade lite på barnstolar =) hittade en som vi tyckte om och antagligen kommer att köpa. Sen var vi förbi Barnens Hus och Daniel blev helt besatt av leksaksbilarna ;)
Efter det blev det ÖB där det blev lite smågrejer och sedan Willys där vi handlade vattenmelon. *mums* Jag fick även godis!! =D Sen åkte vi hem och lagade mat, jag var jättehungrig!! Man blir det av att bära en stor mage hela tiden! Den väger väl en 1,5 kg minst vid det här lagret om inte mer.. Och om tre månader så är bebis för hoppningsvis ute. Jag själv har ju bestämt att den kommer ut några dagar innan BF så bebis får snällt acceptera det tycker jag :P

Nu är Daniel i Flogsta och pluggar.. jag vill att han ska komma hem igen! Fast jag ska nog sova lite så då går någ tiden snabbare tills han kommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0