93

Söndag idag, den började som igår med otroligt fint väder! Sedan helt plötsligt så täcktes hela himlen av moln! Har dock inte regnat något än. Det är asvarmt inne och jag tror inte att det bara är jag som är gravid utan det är verkigen varmt, Daniel tyckte det också.

Vi köpte en massa gott pålägg igår så idag njöt jag av en riktigt god frukost! =) Sen åt vi vattenmelonen och den var mums! Till lunch blev det det sista av köttfärsåsen och till middag blir det tonfiskfilé med potatiskroketter och bearnaissås och det ska bli så gott! Sen hundarna kom hit så har min dagsrutin blivit otroligt mycket bättre vad gäller både mat och motion. Jag äter mer regelbundet och jag kommer ut tre gånger om dagen =) Känns jättebra! Måste komma ihåg alla övningar för höften också, de har jag varit lite sämre med. Fy på mig!

Nej, jag funderar på att plocka ner badrummet (det som går än så länge) i en flyttlåda nu.. får se om jag orkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0