92

Jag är så trött!! Har sovit så dåligt hela natten. Bebis trycker hur jag än ligger så jag mår bara illa hela tiden =( Hoppas h*n har ändrat position så jag får sova i natt iaf. Tror jag ska sova en liten stund innan Daniel kommer hem så jag orkar städa sen.

Var hos frisören idag så nu har jag en jättefin frisyr =D Luggen blev kanske lite väl tjock och kanske lite väl kort på vissa ställen, men den växer ju så himla snabbt så det går nog fort tills den blir helt perfekt. Så skönt att slippa allt hår, jag blev ju så svettig hela tiden. Kan knappt vänta tills jag får tvätta håret nästa gång och sedan få borsta det! Så skönt att tvätta ett nyklippt hår! Nu låter jag ju helknäpp :P

Nej, nu måste jag verkligen lägga mig ner ett tag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0