91 och v 27+0

Denna uträkning utgår från dagens datum: Tis 12 aug 2008

Du har gått 189 fulla dagar av 280 (68%).
Du är i vecka 28.
Du har gått 27 fulla veckor och 0 fulla dagar(v27+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 10 nov 2008
Du har 91 dagar kvar till förlossning.



Bebis väger nu ca 1 kg och är ca 30-35 cm lång... Det enda h*n ska göra nu i stort sätt är att lägga på dig vikt och växa till sig lite så h*n klarar sig utan för min mage =) Magen börjar kännas tung nu och jag blir trött av att gå långa streckor.
Visst har jag fått en liten rand under naveln, eller innbillar jag mig fortfarande?
Längtar efter min älskling!
Längtar såklart efter min andra älskling också, han är och fixar det sista på exjobbet. Har de tur så blir det klara idag =D

På torsdag är det visning på lägenheten.. Måste städa innan, blä! Så tråkigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0