89

Idag var det visning på lägenheten och det gick väl bra. Fast jag trodde att det skulle komma någon nisse från UppsalaHem och hålla i den, det lät så på dem, men tji fick jag. Det kom sammanlagt 3 spekulanter och tittade varav en hade hört av sig innan och "bokat om" sin visning.. vi som stressade och donade och så kom det typ ingen.. men men, det var ju något som måste göras så. Skönt att ha det avklarat.

Så nu mår kroppen därefter, har ont i ryggen och magen känns tung.. har ju stressat som en tok! Och imorgon ska jag upp tiiiiidigt för att bege mig ner till Skåne på bröllop. En jäkla massa timmar i bil. Kommer bli asjobbigt! Och vi blir väl antagligen tvungna att stanna varje halvtimme för att jag måste kissa.. bara för att bebis har hittat blåsan. Men det ska nog gå bra.

Nej, nu ska jag fortsätta fixa det sista inför resan, sen blir det massa mys med killen. Får ju inte träffas på 3 dagar!! Och inte kan jag skriva här heller så jag får uppdatera när jag kommer hem helt enkelt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0