80 (200!!)

Har idag varit gravid i 200 dagar! Endast 80 kvar.. närmar sig med stormsteg ju! Känner mig stor och otymplig, men det är väl så det ska vara antar jag. Har ont i vänster höft.. eller ja, det är väl fogen. Märkte även att jag är alldeles öm i den i fram också. Gjorde jätteont när BM tröck där. Men det är ju inte så lång tid kvar nu och sen blir det för hoppningsvis bra igen.
Måste kissa flera gånger om natten, lite jobbigt när man har så svårt att ta sig upp ur sängen. Men jag överlever det med.
I natt hade bebis gymnastik i magen tror jag. Jäklar vad h*n rörde sig där inne! Ett tag trodde jag att h*n tänkte komma ut genom skinnet! Det är så mysigt och ligga och titta på bebis när h*n rör sig sådär, skulle kunna göra det hela dagarna! =)

Idag är det dop i Heby. Lilla Linus som ska döpas. Så egentligen har jag lite bråttom om jag ska hinna göra mig klar, men det ska jag nog hinna. Är lite oroad för att köra dit dock. Brukar få ont i ryggen när jag kör långa sträckor. Tycker det räcker ganska bra att åka till Järlåsa och nu ska jag lika långt till! Får mellanlanda i Järlåsa om det blir för jobbigt helt enkelt.

Nej, nu ska jag duscha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0