79

Då är det alltså 69 dagar kvar till november och 79 dagar kvar till BF. Spännande! Tycker fortfarande att tiden rusar iväg, men det blir väl lätt så när man har mycket att tänka på. Bara en vecka kvar till flytt nu också! Så då blir det ju ännu mer att göra om dagarna. Fast lite tråkigt för mig som bara får stå och titta på.. fast skönt också, slipper ju anstänga mig.

Nej, nu ska jag iväg på fotboll snart. Match i Märsta. Mamma och pappa ska hämta upp mig så jag slipper köra så långt själv. Daniel jobbar till 15.00 så han kommer vara hemma när jag kommer hem. Hade en otäck dröm om honom i natt där han dog så när jag vaknade var jag helt förstörd och ville inte släppa honom ur sikte... så nu längtar jag tills jag får se honom igen så jag vet att han inte har dött under dagen.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0