77 och v29+0

Denna uträkning utgår från dagens datum: Tis 26 aug 2008

Du har gått 203 fulla dagar av 280 (73%).
Du är i vecka 30.
Du har gått 29 fulla veckor och 0 fulla dagar(v29+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 10 nov 2008
Du har 77 dagar kvar till förlossning.



Idag städade vi ur Daniels lägenhet så nu är den helt klar. Känns jättebra! En grej helt avklarad, nästa blir att flytta över allt till den nya lägenheten. Fast jag tog nog i lite mer än jag borde för nu känner jag av fogarna mer än vanligt. Ett bad gör nog susen så jag ska ta ett nu! Och äta lite grapefrukt med Daniel! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0