76

Vad komplicerat det ska vara att flytta.. måste ringa en massa samtal igen.. blä blä, så tråkigt! Ska bli så skönt när det äntligen är över! Måste ringa vattenfall igen, känner mig så krånglig när vi ändrar datum hela tiden :S Och comhem är konstiga, de skickar redan posten till den nya adressen fast jag sa att vi inte skulle flytta dit förrän den 1a september.
Sen har vi ju hemfösäkringen som måste sägas upp på den här lägenheten. Och så måste vi täckna en ny för den nya lägenheten, får se vart vi försäkrar den här gången... Sen måste jag ringa den nya hyresgästen och komma överrens om hyra och sånt.. hatar att kräva pengar av folk! Men eftersom att hon flyttar in tidigare så ska hon betala till mig..

Ska till Järlåsa idag och ha fotbollsträningidag. Inte för att jag kan göra så mycket längre, har ju blivit för stor för det. Och sen efter så är det styrelsemöte. Jag ska åka bussen till maxi och så hemtar pappa mig där, sen kommer Daniel och hämtar mig i Järlåsa efter mötet ikväll. Så jag slipper köra idag, skönt. Börjar bli för stor för att sitta bekvämt bakom ratten! Jag som älskar att köra bil! Men sen när bebben är ute, då jäklar ska det köras!! =)

Vi skrev ner en packningslista till BBväskan. Så svårt när man aldrig har fått barn tidigare. Vad ska man ta med sig och hur mycket? Jag vill ju helst inte stanna flera dagar på BB, vill komma hem så fort som möjligt, men man vet ju aldrig vad som händer. Det kan ju hända att bebis måste ha specialvård eller nåt och man måste stanna lite längre. Då kanske man måste ha mer kläder med sig. Så svårt!

Nej, nu ska jag ringa vattenfall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0