73

Det har hänt något skumt med sidan där jag räknar ut hur långt gången jag är.. enligt den har jag alltid haft veckobyte på tisdagar, men nu helt plötsligt är det måndagar!? Det går ju inte, kan ju inte bara ändra sådär heller! Den sidan har alltid räknat BF som sista dagen på graviditeten, precis som barnmorskan, så då tyckte jag ju att det var enklast att räkna som dem.. men nu har den ändrat på det så nu är BF 40+1 ist.. alltså första dagen på en ny vecka.. så nu blev jag lite förvirrad. Men nu har jag ju alltid haft veckobyte på tisdagar så jag fortsätter med det. Och just nu är ju BF dag 1 på nedräkningen, inte 0.. och så tänkte jag att det skulle fortsätta. Jätteintressant ämne det här ;)

Lördag idag då.. Daniel jobbar till 16.00, sen ska han bara hem och duscha och så är det dags att åka ut till Järlåsa på kalas. Vi ska fira Lina och Chris som fyllde år när alla var på semester. Och jag har gjort tårtorna! =) Fast det var lite kul igår när jag skulle ställa in den sista tårtan i kylen. Ena fyllningen hade inte stelnat än så de var rätt rinnig och helt plötsligt så säger Daniel att tårtan flyttar på sig! Då har lagren glidit isär pga den rinniga fyllningen! Så halva tråtan låg bredvid liksom! Så det kan gå!

Daniel sa något roligt här om natten, tror det var natten till i torsdags. Han väcker mig mitt i natten för att fråga om det är plastförpackning på pizzan. Va? Vilken pizza frågar jag? Gorby's panpizza fortsätter han. Billy's frågar jag? Nej, den är det ingen plast på, man värmer den ju i micron.. Jaha, svarar han. Då först fattar jag ju att han pratar i sömnen. Frågar om han är vaken och då lägger han sig ner och sover igen.. Jag är 99,9 % säker på att detta inte bara var en dröm iaf.. fast det kan ju vara det.. Skulle ju inte vara lika kul då!

Nej, nu måste jag dekorera tårtorna, sen ska jag nog ta ett bad innan Daniel kommer hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0