72

Söndag idag. Regnväder. Trist. Blä, har inte alls mått bra idag. Känns som om man har feber och är helt matt i kroppen. Orkar ingenting idag! Har mest spenderat dagen i sängen. Har inte ätit så mycket heller, mår illa och har svårt att få i mig mat även när jag är vrålhungrig. Hela kroppen värker och ömmar, känns som riktigt influensa typ. Som att jag har haft det i flera veckor nu. Ska bli så otroligt skönt när bebis behagar att titta ut! Längtar så efter Knottet!

Daniel är på jobbet och innan så var han hos Erik och pluggade. Han slutar 21 så han kommer väl vid 21.30. Saknar honom, vill att han ska vara här när jag mår såhär. Nu ska jag försöka titta lite på tv för att få tiden att gå. Kanske äta något också, är lite hungrig.. får se om det går att få i sig något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0